Jouw tevredenheid is belangrijk
Bij Clarian Wonen streven we naar de best mogelijke dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat iets niet naar wens verloopt. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Zo dien je een klacht in
Bel ons:
010 - 242 2360
Stuur een e-mail:
klachten@quion.com
Tip: Vermeld in je bericht:
- Wat er aan de hand is
- Je leningnummer (indien beschikbaar)
- Eventuele documenten of correspondentie die relevant zijn
Wat gebeurt er nadat je je klacht indient?
- Bevestiging ontvangst
Je ontvangt direct een e-mail ter bevestiging dat we je klacht hebben ontvangen. - Reactie binnen 14 werkdagen
Binnen 14 werkdagen nemen we contact met je op om je klacht te bespreken en, indien mogelijk, direct een oplossing te bieden. - Afronding binnen 6 weken
Als een directe oplossing niet mogelijk is, laten we je weten wanneer je een volledige reactie kunt verwachten.
We willen je zo snel en duidelijk mogelijk helpen, zodat we samen tot een passende oplossing komen.
Niet tevreden met ons antwoord?
Dan kan je in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor en geef je ons een toelichting en eventueel aanvullende documenten die jouw mening in het geschil nader toelichten.
Niet tevreden met onze reactie?
Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van de beslissing van Clarian Wonen contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening.
- Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
- T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
- Postbus 93257
- 2509 AG Den Haag
- www.kifid.nl
Het Kifid is er om jou bij te staan bij het behandelen van jouw klacht over een financieel product, het is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan een burgerrechter.